Öğretim elemanlarımızın bu kapsamda yaptıkları yayınlar şu şekildedir:
Prof. Dr. Yusuf Cerit |
Cerit, Y. (2020). The role of leaders in peace building. Empowering Multiculturalism and Peacebuilding in Schools (eds: S. Polat ve G. Günçavdı), pp.158-178. IGI Global |
Prof. Dr. Ercan Top Doç. Dr. Recai Akkuş Doç. Dr. Sedat Akayoğlu Doç. Dr. Melih Derya Gürer Arş. Gör. Dr. Derya Başer |
Baser, D., Akkus, R., Akayoglu, S., Top, E., & Gurer, M. D. (2021). Training in-service teachers through individualized technology-related mentorship. Educational Technology Research and Development, 69, 3131-3151., Doi: 10.1007/s11423-021-10065-w Top, E., Baser, D., Akkus, R., Akayoglu, S., & Gurer, M. D. (2021). Secondary school teachers' preferences in the process of individual technology mentoring. Computers & Education, 160, Doi:10.1016/j.compedu.2020.104030 |
Prof. Dr. Pınar Seda Çetin |
Capkinoglu, E., Cetin, P. S., & Metin-Peten, D. (2021) How do pre-service science teachers evaluate the persuasiveness of a socioscientific argument? International Journal of Science Education, 43(4), 594-623, DOI:10.1080/09500693.2021.1876273 |
Doç. Dr. Eralp Bahçivan |
Demirbag, M., & Bahcivan, E. (2022). Psychological modeling of preservice science teachers’ argumentativeness, achievement goals, and epistemological beliefs: a mixed design. European Journal of Psychology of Education, 37, 257–278. https://doi.org/10.1007/s10212-021-00558-w |
Doç. Dr. Fahri Kılıç |
Solak, M., Kılıç, F., ve Tarhan, M. (2017). Altın Yaprak (Cumhuriyetin İlk Yıllarında Eğitime Taşradan Bir Bakış). Siyasal Yayınevi. Kılıç, F., ve Tarhan, M. (2018). Yeliş Yaprak (Cumhuriyetin İlk Yıllarında Eğitime Taşradan Bir Bakış). Siyasal Yayınevi. |
Arş. Gör. Dr. Ülkü Ayvaz |
Sak, U., Ayvaz, Ü., Bal-Sezerel, B., & Özdemir, N. N. (2017). Creativity in the Domain of Mathematics, The Cambridge Handbook of Creativity across Domains (Eds. James C. Kaufman, Vlad P. Glăveanu and John Baer). Cambridge University Press. |
Öğretim elemanlarımızı tebrik eder başarılarının devamını dileriz.